sâmbătă, 17 iulie 2010

www.pcfun.ro

Sunt un fan al concursurilor pe net, pot spune chiar ca am o obsesie...
Si cautand un concurs interesant, am gasit unul care mi-a atras atentia...premiul fiind un laptop MacBook Air :D:D:D de pe site-ul PCfun
Ceea ce trebuie sa fac e sa scriu despre un produs de pe PCfun care mi-ar fi util in activitatea de blogging.
Pai cred ca in momentul de fata, cand laptopul meu e pe moarte, cel mai util produs ar fi un laptop nou.. si am gasit unul perfect http://www.pcfun.ro/mini-laptop/hp/touchsmart-tm2-1010ea-vy569ea-pentium-su4100-13ghz-7-home-premium/


pentru ca sunt fan HP iar acesta mi se pare frumos si delicat, dar foarte performant, e din aluminiu si desi are un procesor destul de puternic, bateria rezista vreo 9 ore.
Are display touch sensitive de 12.1 inch care raspunde la cele mai uşoare atingeri ale degetelor, dar se poate folosi si un creion digital, suporta zoom, scroll sau rotate si este echipat cu o serie de aplicatii touch, precum: BumpTop 3D (aplicatie pentru fotografii şi documente), DigiFish Dolphin (screensaver 3D interactiv), Corel Paint Touch (utilizatorul poate desena si picta cu degetele), jocuri care suporta touch, Corel Painter sketch pad (aplicaţie pentru digital art), Hulu Desktop (internet TV) sau HP Music Store.
Acest laptop se gaseste pe site-ul PCfun.ro in categoria >Sisteme>Mini Laptop>HP>HP touchsmart

Vizitati site-ul PCfun si comandati ceva frumos si util!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu