joi, 8 iulie 2010

Macho, macho man!

Mie imi place sa ascult povestiile oamenilor..in special ale barbatilor..dar de multe ori ma intreb daca e si adevarat ceea ce spun. Toata lumea stie ca prietenii mei sunt foarte laudarosi..si au povestiile lor nemuritoare pe care le spun la chefuri..iesiri in oras..etc..si cine ii aude, crede ca sunt o natie de mari fuckeri :D Care mai de care mai gigolo şi mai macho man! Faza e ca de fiecare daca când aud o poveste gen “am fost la curve şi am dat-o atât de bine că mi-a dat banii înapoi” sau "a avut orgasm inainte de preludiu, iar dupa cateva ore era atât de epuizată ca a trebuit să mă opresc că a leşinat“, ma gandesc ca unii dintre ei nici nu stiu sa intre in vorba cu o fata..dar sa o bage in pat. Bine, mai sunt aia care sunt atat de increzatori în farmecul lor incat am senzatia că Mihaela Raduleascu, Raicu şi Nicoleta Luciu le-a scapat doar pt că nu sunt din acelasi oras cu el, că altfel…

Oricum, eu am convingerea ca atunci când te dai asa


E de fapt asa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu