vineri, 30 iulie 2010

...ganduri


Exista multe momente in viata cand te intrebi: cum ar fi fost daca?
In ultima vreme am impresia ca viata trece pe langa mine si nu vad nimic, nici o realizare.
Mi-am postat de curand niste poze din liceu..si toata lumea vorbea de intalnirea de 10 ani...cred ca atunci e momentul cand trebuie sa ai macar o realizare, fie ea mica (se mai poate si imbunatati asa pt colegi) pe care sa o spui celorlalti, nu? Ma gandesc, am trecut de jumatatea perioadei in care trebuia sa realizez ceva, oare voi avea timp in 4 ani? oare nu vor trece si astia fara sa imi dau seama, cum au trecut cei 6? Cand singurele amintiri din acesti 6 ani sunt niste betii cu fetele, vreo 3-4 excursii..vreo 3 relatii esuate, care oricum nu aveau nici un viitor..
Cand ma uit in jur, am impresia ca toata lumea face cate ceva semnificativ, la mine e o chestie constanta, nu am nici succes, nici esec...ma mentin pe linia de plutire. Nu spun ca imi e rau, pentru ca de multe ori ma simt norocoasa. Dar sper ca peste 4 ani sa nu fie singura realizare faptul ca sunt pe cont propriu :)
Cei care citesc asta in mod sigur vor spune: Move your lazzy ass and do something!
Oricum cred ca e bine ca incep sa ma gandesc la asta...poate I will start moving my fat ass..poate in alta tara.
Oricum astept comentarii..vreau sa stiu ca nu sunt singura care se simte asa! sau sa stiu ca sunt singura si sa incerc sa schimb asta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu