marți, 6 iulie 2010

Nothing hurts me harder..nothing...

Ma tot intreb in ultima vreme cum se simt oamenii care fac rau intentionat cuiva? cum se simt cei care mint? Oare seara, inainte sa adoarma ...reflecteaza asupra raului pe care l-au provocat sau sunt pe cale sa il provoace?
Mi se tot spune sa fiu mai puternica, sa nu mai fiu naiva...sa invat sa mai spun si NU cateodata cand mi se cere ajutorul...dar oare asta sa fie solutia? Oare atunci cei din jur nu vor mai avea ocazia sa profite de bunatatea mea?
Oricum nu cred ca as putea sa ma schimb vreodata, nu cred ca voi invata din greseli... am incredere prea multa in cei din jur si mereu cand ma atasez de cineva..ma face sa sufar...
Bineinteles ca mereu sa intampla ca persoana careia ii acorzi incredere maxima sa te dezamageasca, cel putin mie asa mi se intampla. Si nu cred ca s-a intamplat vreodata sa ma dezamageasca cineva si apoi sa isi recunoasca vina, mereu eu am fost personajul negativ.
Offff...oricum, asta doare cel mai mult, sa iti faci o imagine despre cineva si apoi sa realizezi ca era doar o imagine si nu avea nici o legatura cu realitatea....trist

Un comentariu:

  1. stiu ce zici si ai dreptate...si e naspa,dar eu am mai ajuns la o concluzie the hard way si anume k omul in care iti pui toata increderea te dezamageste pentru k din drag ii pui pe umeri toata responsabilitatea de a te face fericita si de multe ori asteptarile noastre sunt cele care ne dezamagesc,pe om in sine nu il mai vedem clar demult...il vedem perfect pentru k e omul nostru drag dar de fapt de multe ori e ciuruit si el de defecte...generally speaking :-D

    RăspundețiȘtergere