vineri, 9 iulie 2010

Bancuri

I: Ce ii dai unei blonde care are de toate?
R: Antibiotice

- Tata, e un copil la scoala care spune ca sunt poponar.
- Da-i un pumn fix in fata!
- Dar e asa dragut...

O bruneta, o roscata si o blonda merg la un detector de minciuni.Intra bruneta :
- Eu gandesc ca am o vila in australia !
- BEEP-Minti
Roscata:
- Eu gandesc ca am o motocicleta!
- BEEP-Minti !
Blonda:
- Eu gandesc….
- BEEP-Mint

Un tip incercand sa agate o blonda:
- Domnisoara, nu cumva ne-am vazut ieri la gradina zoologica?
- Parca da, in ce cusca erati?

In timp ce tatal era la serviciu, mama si copilul stateau pe acasa si isi vedeau de treburi. La un moment dat, mama doreste sa vorbeasca la telefon cu tatal, insa constata ca a ramas fara credit.
- Suna-l si tu pe taica-tu si vezi cand ajunge acasa.
Dupa vreo 3 minute
- Am sunat mama dar raspunde o tanti si nu vrea sa mi-l dea la telefon.
Se face seara si barbatul ajunge acasa. Nevasta infuriata pana la culme, se duce direct la el si ii scapa 2 palme.
- Pentru ce au fost astea femeie?
- Gigel, vino si zi-i lu tati ce spunea femeia aia!!
- “Pentru moment abonatul nu poate fi contactat, va rugam reveniti.

Doi politisti intra intr-o papetarie si unul spune vanzatorului:
- Aveti cerneala pentru clasa a V-a?
Celalalt, ca sa nu ramana mai prejos, intreaba si el:
- Puteti sa imi dati un glob pamantesc al Romaniei?!?…

Doctorul:
- Trebuie neapărat să lăsaţi ţigările.
Pacientul:
- Desigur. O să vi le las pe birou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu