joi, 22 aprilie 2010

a nice day is about to end :)


Azi a fost o zi foarte frumoasa...M-am trezit foarte happy, cu un chef nebun de a pleca...dar bineinteles ca nu e nimeni suficient de nebun sa plece in lume cu mine :D
Ador primavara, vara....Mi-e dor de o iesire cu cortul, chiar daca mi-ar trezi prea multe amintiri, vreau sa merg, intr-un loc fara semnal, fara internet...doar eu, prieteni, cort si multa mancare si bautura! E super sa te rupi de realitate asa pt cateva zile..sigh.
Mi-am luat cea mai frumoasa bicicleta... am trecut prin multe peripetii cu ea azi, dar abia astept sa ma urc dimineata pe ea si sa plec...nu stiu unde...
Daca m-ar intreba cineva ce planuri de viitor am..nu as prea stii sa raspund... E ciudat, pt ca alte fete la varsta mea se viseaza maritate, copii..etc..EU vreau sa calatoresc, sa ma distrez, sa ma indragostesc, sa am bani...mda, sunt o visatoare...
Ar cam trebui sa ma opresc, ca devin deja melancolica.
Astept o minune...una mica :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu