duminică, 18 aprilie 2010

life..

Azi a fost o zi frumoasa.....semn ca exista cineva acolo sus care vrea sa fiu fericita :) Pierdeam vremea aiurea la o terasa discutand despre: zodii, horoscop..oare l-a inventat o femeie sau un barbat? Am tot cautat si nu am gasit nicaieri...
Si m-am hotatat ca pentru orice greseala fac sa dau vina pe zodia mea: TAUR! Asa ca toate defectele pe care le voi enumera mai jos sunt din cauza zodiei, planetelor, ascendentului!
-Zodia mea e guvernata cica de planeta Venus ( Venus, zeita desfranarii, geloziei si hedonismului. Zeita „vreau aia… si aia… si aialalta…) asa ca e vina mea ca vreau de toate! Eu doar am iesit la momentul nepotrivit.
- incapatanata, cu prejudecati si cu probleme de greutate, e tot vina zodiei..clar!
- Emotionala. Nu vad si alte puncte de vedere. Degeaba incearca cineva sa imi demonstreze teorii..eu le am pe ale mele..
-Pozez mereu in calitatea victimei, am tendinte violente si incep certurile doar din amuzament, dau edicte si fac planuri pentru viata tuturor si ma astept la supunere oarba.
-sa te certi sau sa discuti rational cu mine e inutil pentru ca eu am mereu dreptate.
-sunt o supravietuitoare si o sa ma razbun intr-un fel sau altul. Sunt judecatorul si juriul celor care m-au fraierit macar un pic iar sentinta o sa atarne deasupra capului lor tot restul vietii. Ai intarziat la cina o data? Asteapta-te sa iti fie adus aminte pe patul de moarte. Nu uit niciodata.
-Fa-ma sa plang si o sa stau toata ziua pe canapea mancand inghetata. Enerveaza-ma si o sa stai toata ziua pe podea cu ochiul umflat.

deci: no comment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu