duminică, 25 aprilie 2010

Hello, It's me, the biggest loser..!

Sau cel putin asa m-am simtit acum cateva ore, cand am incalcat o regula pe care mi-am impus-o si am trimis un sms...unei persoane din "black list".
A fost pentru prima data in viata cand m-am simtit cea mai idioata persoana de pe pamant...pentru ca am primit un raspuns la care nu ma asteptam, cel putin nu din partea acelei persoane..nu dupa ce cu cateva zile inainte imi spunea ca ii lipsesc si ar vrea sa ma vada. Daca as putea sa dau timpul inapoi, as schimba multe, dar nu se poate:(
Mereu am fost obisnuita sa am in jur oameni care ma iubesc, care ma considera o persoana ok si care mi-ar vorbi urat doar in gluma, poate sunt putin cam visatoare si naiva..dar acum ma simt o insuportabila, o persoana pe care o evita cei care o data o considerau prietena. Sper sa fie asta doar in capul meu...
Greseala mea cea mai mare e ca ma implic, mult, aiurea si am incredere in oameni...mereu ma astept la mai mult decat pot ei sa imi dea,cred ca pot sa fie buni, chiar daca ei sunt rai si nici nu isi doresc sa fie buni.
Partea pozitiva (cred) e ca acum mi-a dau un motiv de ura...si m-a facut sa inteleg ca asta a facut mereu...niste promisiuni, m-a facut sa am incredere, m-a facut sa cred ca am pe cineva care tine cu adevarat la mine...si cand era vorba de a-mi demonstra asta...se retragea..s-a retras din viata mea exact cand aveam cea mai mare nevoie de cineva care sa fie langa mine.
...Dar.."tomorrow I will change" ...
O sa incerc sa fiu mai optimista si sa am incredere doar in mine.
So goodbye to the loser me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu