joi, 29 aprilie 2010

Lovely day :)



Ziua de azi a inceput bine, m-am trezit foarte vesela..dar cred ca se vede din ceea ce am postat de dimineata :)), am reusit si eu sa ma plimb cu bicicleta cea noua, slalom printre masini..(incep sa urasc Sibiul, strazile neterminate, gropi, trafic, soferi care urasc biciclistii) ...am fost la shopping (asta ma inveseleste mereu, e sportul meu preferat) dar cu toate astea, am ajuns acasa intreaga! sper sa fie asa pana la sfarsit, si diseara sa am o seara perfecta ( "blush" ).
Am realizat ca sfaturile de prin reviste chiar au efect: am inceput sa mananc mai sanatos, sa fac miscare, beau multa apa...si ma simt foarte bine..hainele parca arata mai bine pe mine, simt ca sunt pe drumul cel bun spre o vara in care doar sa stau la plaja :)) Am inceput iar sa ma simt frumoasa ( era cazul dupa 1 sapt in care m-am simtit cea mai urata persoana )..e foarte bine, sunt happy!
Mai sunt niste pasi pe care trebuie sa ii urmez (tot din reviste)si va fi si mai bine, voi fi super happy!
have a nice day also!

2 comentarii: