luni, 2 august 2010

world needs some superheroes :)


Ii vedem la stirile de la ora 5, pe strada, in autobuz (in special in autobuz)..aproape peste tot. Sunt acele persoane care au imbatranit degeaba sau au fost porci intr-o viata anterioara si au mai pastrat anumite caracteristici negative..de sunt mai rai decat porcii..ca de fapt porcii nu fac nici un rau, ei doar mananca si se balacesc in namol :)
Exista niste persoane care nu merita sa traiasca, scopul lor in viata e doar sa faca rau celor din jur, sa streseze lumea, ei nu fac nimic productiv.
De multe ori..cand vad asemenea persoane, intamplator, ca de obicei incerc sa evit fiintele astea..imi doresc sa am niste puteri, sa ii fac sa dispara, sau sa ii schimb.
Probabil am vazut prea multe filme, probabil traiesc in tara nepotrivita ..ideea e ca in ultimul timp ma impiedic tot mai des de persoane de genu'...iar cine ma cunoaste, stie ca sunt cea mai calma persoana, si daca am ajuns sa imi doresc niste puteri supranaturale..inseamna ca s-a cam umplut paharul :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu