sâmbătă, 28 august 2010

wishes


Se spune ca trebuie sa ai grija ce iti doresti ca se poate indeplini..
In ultima vreme mi s-au indeplinit multe dorinte...chiar mai multe decat imi inchipuiam... dar cam tarziu...si satisfactia nu a mai fost aceeasi, din pacate.
Se pare ca universul/ destinul/ viata..are un simt al umorului foarte bine dezvoltat.
E ca si cum as fi vrut acum 10 ani foarte mult sa primesc o Dacie si as fi obtinut-o acum..cand e doar o masina veche, urata, cu defecte iar entuziasmul a disparut de mult(a fost doar un exemplu..nu mi-am dorit niciodata o Dacie).
Uneori asteptam zile intregi sa fim sunati de o anumita persoana, chiar tanjim dupa asta..si cand se intampla sa sune parca nu mai e la fel, parca ne pare rau ca ne-am dorit asta.
Cand te desparti de o persoana pe care ai iubit-o foarte mult iti pare rau, iti doresti sa iti mai acorde macar o zi, in care sa ii demonstrezi ca poti sa faci mai mult decat ai facut in 1 an..2, vrei sa ii demonstrezi ca te poti schimba, vrei sa impresionezi, vrei sa ii para rau ca s-a despartit de tine... iar daca se intampla sa iti acorde aceasta sansa dupa un anumit timp, parca nu mai vrei sa demonstrezi nimic, nu incerci sa impresionezi deloc..
Sau se mai spune ca dragostea adevarata nu moare niciodata..oare asa o fi? In romanele de dragoste sunt prezentate de multe ori persoanaje care se revad dupa zeci de ani si inca mai simt acea iubire "nemuritoare" si traiesc fericiti pana la adanci batraneti...Oare sunt nebuna daca nu cred in asa ceva? Sau sunt doar realista?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu