luni, 16 august 2010

Bancuri

Cine reuseste in timp de 7 minute sa calce o camasa, sa manance o paine si sa rezolve o femeie
Primul concurent, neamt, se apuca cu multa meticulozitate si calca cu mare grija camasa, dupa care constata ca nu mai are timp, musca o data din paine si... se scurge timpul.
Al doilea concurent, un rus, fara sa stea prea mult pe ganduri, se apuca de femeie, o rezolva, apoi mai mai are timp sa manance o jumatate de paine si... se scurge timpul.
Al treilea concurent, un roman, o pune pe femeie sa calce camasa si in timp ce femeia calca, o rezolva, mancand in acest timp painea.
Vine presa sa ia declaratii.
Neamtul declara: "Noi asa suntem obisnuiti, muncim si incercam sa facem treaba cat mai bine, apoi daca mai ramane timp, mancam si apoi daca mai e timp ne distram, daca nu... ne apucam din nou de munca, si tot asa."
Rusul declara:"Noi asa suntem obisnuiti. Mai intai ne distram, apoi daca ramane timp mancam, apoi daca mai ramane timp muncim..."
In sfarsit, romanul spune si el: "La noi asa e. Daca nu-l f... pe cel care munceste, nu poti sa mananci o paine..!!!!

Alinuta vine plangand la maicasa.
- Mami copii au ras de mine la scoala ca am dintii mari.....
- Stai linistita fata mea, nu stii ce rai sunt copii si nu mai plange ca zgarii parchetul.


- Nu po's'inteleg de ce am fost aduc la pol...politie!,exclama un betiv, plin de indignare!
- Pentru bautura!, ii raspunde ofiterul de serviciu.
- Pai, de ce nu zici asa?
Adu-mi un coniac!

Doua blonde stau de vorba. Una zice:
- Draga, sotul meu are serviciul linga o florarie. Niciodata nu mi-a adus vreo floare.
- Si ce? Al meu are post linga conservator. O conserva n-am vazut pina acum!


O tipa în fusta strâmta si scurta vrea sa se urce în autobuz . Da sa ridice piciorul pe scara . . . dar intalneste privirea calatorilor atenti la miscare - se vedea cam totul . Asa ca discret, duce mâna la fermoarul de la spate si îl descheie putin sa-si coboare usor pe solduri fusta . . . Încearca din nou sa urce . . . tot asa . Se descheie mai mult la fusta - tot nimic . A treia oara - idem . În spatele ei - un cioban . Asta o ia de umeri si o urca . Tipa revoltata:
- Nesimtitule, pui mâna pe mine?!!?
Ciobanul:
- Apoi domnita draga, dupa ce m-ai descheiat de 3 ori la slit am crezut ca suntem prieteni . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu