duminică, 15 august 2010

Thank you!


I want to say thank you to all the people who walked into my life and made it outstanding and all the people who walked out of my life and made it fantastic!

Si s-a terminat o saptamana mai mult decat superba, care a inceput de luni dimineata si a fost plina de momente fericite...semn ca exista cineva acolo sus care ma iubeste. Daca va fi si de acum inainte la fel..pot sa ma consider cea mai norocoasa persoana.
Nu cred ca vreau sa imbatranesc vreodata, sau daca o sa o fac..vreau sa fiu o baba nonconfomista :))
Pentru toate evenimentele fericite de care am avut parte vreau sa ii multumesc persoanei care a plecat din viata mea si m-a facut sa realizez ca nu am pierdut nimic...decat am castigat mai mult timp in care pot sa ma gandesc in primul rand la mine, sa fac ceea ce imi place, sa fiu egoista, sa ma indragostesc in fiecare zi si multe alte chestii benefice pt mine:)

remember....everything happens for a reason!!!

2 comentarii: