vineri, 7 mai 2010

Fotbalul nu e popular pe Venus :))

Atunci cand se intampla sa discut cu prietenele mele despre relatiile lor (adica mereu), intotdeauna le aud plangandu-se ba ca respectivul se joaca prea mult la calculator, ba ca nu ii place sa danseze, ba ca iese prea des cu baietii... Evident ca aceste plangeri variaza de la caz la caz, dar una dintre ele ramane constanta, vesnic prezenta. De ce este mai interesant un meci de fotbal decat o seara romantica cu mine? De ce nu prefera un film? Chiar este nevoie sa se uite la fiecare meci din divizia A, B sau C? Nu poate rata nici un meci din Liga Campionilor? Si oare scrie undeva ca in timp ce te uiti la meci este necesar sa injuri de mama focului si sa bei un butoi intreg de bere? Ca sa nu mai spun ca nu inteleg de ce ar trebui sa isi aduca toata gasca pentru a se uita la meci si de ce trebuie sa sparga 5 pungi de seminte in timpul asta?
Eu cand ma uit la un meci..inafara de faptul ca nu inteleg nimic si mi se pare foarte plictisitor..ma mai si gandesc cum ar fi daca ar incepe fotbalistii sa danseze..nu ca ar fi tare sa ii vedem facand balet? sau vals?
Da, ok ne mai uitam si noi din cand in cand la "Totul despre sex" sau la "Neveste disperate", ba chiar cateva unele au mania de a se uita la telenovele pe ascuns (EU NU) afirmand apoi ca sunt total impotriva acestora. Si in mod sigur mai sunt si unele microbiste..dar nu cred ca sunt asa impatimite ca si barbatii.
Totusi cred ca barbatii sunt atat de introvertiti incat le e greu sa gaseasca subiecte de conversatie..si ce alt subiect poate sa fie mai sigur decat fotbalul?
As vrea si eu sa ma lamureasca cineva...un barbat daca se poate despre nelamuririle mele..:D astept.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu