sâmbătă, 1 mai 2010

Cum as vrea sa fie ziua de maine (trebuie sa mai visez si eu, nu?)


Sa fiu trezita pe la 9 cu saruturi si aroma cafelei...tu te pregatesti sa pleci la servici, eu mai lenevesc putin in pat..apoi ma urc pe cantar si vad ca am cu 2 kg mai putin decat ieri :))..inainte sa pleci, imi aduci micul dejun in pat (croisant, suc de portocale)..apoi deschid cadoul pe care mi l-ai dat, iar parfum?
Deschid laptopul, intru pe siteul preferat de shopping si vad reclama (Mari reduceri la Gucci!!!)...Ma ridic din pat si intru in jacuzzi..fierbinte, uleiuri frumos mirositoare.. urmeaza apoi o relaxare usoara prin fitness cu ajutorul unui antrenor personal amuzant si foarte aratos...ma pregatesc apoi pt pranzul in oras cu cea mai buna prietena la cel mai luxos restaurant din oras :)) Acolo o vad pe fosta ta iubita..cred ca s-a mai ingrasat vreo 7 kg :))
Sunt intr-o dispozitie foarte buna, asa ca merg cu cea mai buna prietena la shopping (carte de credit nelimitata).
Ajung acasa extenuata dupa shopping..sa imi fac somnul de dupa amiaza, in fata usii un buchet mare de trandafiri de la un admirator secret.
Ma trezesc si ma pregatesc pentru cina, incerc imbracaminti scumpe si unicate. O mica parada de moda in fata oglinzii apoi cand arat perfect.. Cina la lumanari. Dans si complimente. Dus fierbinte (singura). Purtata in brate pana la pat. Cearsafurile proaspat spalate si parfumate. Ne giugiulim. Si adorm in bratele tale.
Cred ca am adormit acum 30 min cand am inceput sa scriu acest post..visez......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu