joi, 16 iulie 2009

from best to worst....I easily fall....all the time


....e vorba de prieteni....da, acei oameni carora le oferi prea multe la inceput,fara a astepta ceva in schimb...cel putin eu asa fac, iar apoi incep sa ma gandesc: oare merita? In ultima vreme, de fapt de cand eram mica, am avut pate doar de dezamagiri...le ofeream jucarii..ma lasau balta dupa, le ofeream incredere mai tarziu....iar in schimb ce primeam : Gossip.
am avut o experienta destul de urata in ultimul timp din partea unui prieten care s-a dovedit mai mult decat superficial...si doare, am fost genul de prietena care nu avea cuvantul "nu" in vocabular, dar la un moment dat am obosit, mi-am dat seama ca tot ajutorul pe care il dadeam nu era ok pt mine, nu aveam decat de pierdut si am decis sa ma retrag, dar fara a face tam tam din asta. Sau poate era un test pe care vroiam sa il aplic si rezultatul a fost cel asteptat? In schimb ce am primit? reprosuri...vorbe urate, toata prietenia s-a transformat in ura...am devenit un personaj negativ, subiect de barfe, urat..foarte urat..
Deci a meritat tot ceea ce am facut? clar ca nu...

2 comentarii: